16 תשובות
למה שתהיה?
לא!
לא
לא-,-
למה שתהיה?
כן למה באמת שתהיה?
אנונימי
נראה לי יותר שיהיה לילה לבן
לא
לא הבנתי למה שיהיה
שואל השאלה:
כי יש כל 80-100 שנה
כי יש כל 80-100 שנה
אנונימית
לא
למה שתהיה דווקא הלילה?
למה שתהיה דווקא הלילה?
לא. למה דווקא עכשיו? אולי מחר?!
ממ מי יודע..
לא ואם כן אני מת כי גם עם החדר שלי נשרף אני לא קם מהמיטה
באותו הנושא: