16 תשובות
למה שתהיה?
לא
לא-,-
למה שתהיה?
כן למה באמת שתהיה?
אנונימי
נראה לי יותר שיהיה לילה לבן
לא הבנתי למה שיהיה
שואל השאלה:
כי יש כל 80-100 שנה
אנונימית
לא
למה שתהיה דווקא הלילה?
לא. למה דווקא עכשיו? אולי מחר?!
לא ואם כן אני מת כי גם עם החדר שלי נשרף אני לא קם מהמיטה