4 תשובות
אז אוהב לעצבן נודניק
אנונימית
שואל השאלה:
אנחנו דיברנו והוא רוצה לחזור לדבר ועניתי לו שבסדר. והוא כנראה רוצה לנצל אוצי אבל אנחנו לא יוצאים ואני לא רוצב שהוא יראה את התמונות שלי ושום דבר עלי.
אנונימית
שואל השאלה:
כנראה אוהב לעצבן
אנונימית
כנראה הוא רוצה להיות איתך בקשר או לפחות ליראות מה קורה איתך וזה כנראה דואג או שסתם הוא אוהב לעצבן
אנונימית
באותו הנושא: