3 תשובות
כבר עברת פעם אחת את הבגרות הזאת.. תראי את זה בתור תרגול, בהצלחה לנו (:
שואל השאלה:
האמת שלא עברתי.. המורה פשוט עושה לנו את זה כמועד א כי לא הספקנו..
אנונימית
אה חח.. בסדר, בכל אופן אמרת שפתרת בגרויות אין ממה להילחץ.