4 תשובות
למה שרק צד אחד יקנה? זה מוזר.. ודי שוביניסטי.
לדעתי תקני אפילו משהו קטן זה כולה חודש וזה ממש נחמד
אין חוקים כל אחד והקשרים שלהם.. יש כאלה שקונים ויש כאלה שלא קונים. את לא חייבת לו כלום אבל אם את רוצה לקנות ואת מרגישה שזה רעיון טוב אז תקני:)
שואל השאלה:
חלק מסכימה וחלק לא בחלק ממערכות היחסים מסכימים שהגבר צריך לפנק או משהו כזה אבל אני לא יודעת אם לקנות כי החבר של החברה שלי וחבר שלי חברים ממש טובים וכנראה שאולי יש להם את אותה דעה ואם אני אחליט לקנות אז מה לקנות? תודה רבה לעוזרים
אנונימית
באותו הנושא: