2 תשובות
גם אני הייתי רוצה הורים אחרים ואני לא מפסיק לדמיין מה היה קורא לי אם היה לי אבא אחר או אמא אחרת, או סבתא אחרת עם אופי אחר ועם תכונות אופי יותר טובות כי אני שונא את האופי שלי.
לכל אחד עובר המחשבה הזאת בראש..
אבל לך תדע לכל הורה יש את היתרונות והחסרונות שלו..
אבל זה תמיד נראה אחרת יותר טוב..
אם הייתה מפסיק לחשוב על איך זה להיות עם הורים אחרים והייתה מסתכל על ההורים שלך..
היית מוצא את הדברים הטובים ואפילו זה יראה לך יותר טוב ממה שזה היה קודם..