6 תשובות
ט'
בעיקרון ט' הייתה לי ממש קשה כי כבר לימדו אותנו חומר של י' וקצת תחילת י"א.
בעיקרון ט' הייתה לי ממש קשה כי כבר לימדו אותנו חומר של י' וקצת תחילת י"א.
כיתה ט'. היקף החומר רחב יותר
ט'.
לי אישית שתיהן היו קלות
לכיתה ט' התווספה תחושה של לחץ כי הייתי צריכה ציונים גבוהים (מעבר לתיכון נפרד, זה לא היה מקיף)
אבל בעיקרון כיתה ט' הייתה יותר מעניינת מבחינת החומר אז גם היה יותר קל ללמוד..
לכיתה ט' התווספה תחושה של לחץ כי הייתי צריכה ציונים גבוהים (מעבר לתיכון נפרד, זה לא היה מקיף)
אבל בעיקרון כיתה ט' הייתה יותר מעניינת מבחינת החומר אז גם היה יותר קל ללמוד..
ט'
ט'
באותו הנושא: