6 תשובות
הייתי רוצה לקבל הודעות למישהו שהגיב על ההודעה שלי ולא סתם רק בהתייעצות.
אנונימי
דווקא זה יכול להיות נחמד..
לא
זה חפירה
אצלי יותר מידי מינוסים.
כן בהחלט