6 תשובות
הייתי רוצה לקבל הודעות למישהו שהגיב על ההודעה שלי ולא סתם רק בהתייעצות.
אנונימי
דווקא זה יכול להיות נחמד..
לא
זה חפירה
אצלי יותר מידי מינוסים.
זה חפירה
אצלי יותר מידי מינוסים.
כן בהחלט
באותו הנושא: