התחברות הרשמה

5 השמות הכי יפים לבנים לפי דעתכם?

15 ביולי 2016, 14:38
סקריםגוףיופיהעדפות    
5 תשובות
איטאצ'י
סאסקה
מדארה
אוביטו
קאקאשי
ל
להתראות..
איתי
דניאל
עילי
יובל
עומרי
B
Big nose big smile
מאור
נתנאל
דניאל
גיא
דוויד
א
אין שםםםםםם
עומר
עומרי
איתי
איל / אייל
טום
ר
רותם.
יואב
יובל
איתי
גל
אביב
ל
לימודים+סטיפס=אסון#בייכפרות
באותו הנושא:
מה השם לבנים שהכי יפה לדעתכם?
מהו השם הכי יפה לבן לדעתכם?
מה השם הכי יפה לבנים לדעתכם?
מה השם הכי יפה לבנים לדעתכם?
מה השם הכי יפה לבת ומה השם הכי יפה לבן לדעתם?
איזה שם לבנים לפי דעתכם הכי יפה?
תדרגו את השמות (לבנות) מהכי יפה להכי פחות לדעתכם: מיטל, רוני, נוי, יולי
מה השמות הכי יפים לבנות לדעתכם?
תדרגו את השמות נועה, מאיה, עדן, מהכי יפה להכי פחות יפה לדעתכם
4 שמות יפים לבנות ו-2 שמות יפים לבנים?
השם לירון יותר יפה לבנים או לבנות? לדעתכם?