התחברות
הרשמה
אתם מכירים אנשים שגילו בגיל שהוא די מאוחר, שיש להם פיגור שכלי, או בעיה אחרת?
18 ביולי 2016, 18:44
גיל
גדילה
גובה
הפעם הראשונה
חיפוש עבודה
נושאים לשיחה
תשובה אחת
כןן
נ
נוי(פראייר מי שמבזבז)
באותו הנושא:
אוהב להיות תינוק בגיל 17 - שלום, אני בן 17 ואוהב להיות כמו תינוק עם מוצץ טיטול ומטרנה. האם אתם מכירים עוד אנשים כאלה?
הכרויות בגיל 19 - אני בת 19 ואני לא יודעת איפה אני יכולה להכיר מישהו בגילי שהוא מעניין וחכם, אם אני לא בצבא וכמעט ולא פוגשת ביום יום אנשים בגילי?
אתם מכירים מישהו מתחת לגיל 20 שהוא שוביניסט?
מה הגיל שלה? ומאיפה כולם מכירים אותה?
אנשים שרושמים בגיל שלהם 100+ או בכלל מסתירים את הגיל...
מוזר עם יש גבר ובחורה שהכירו בגיל צעיר (15,16) והם התחתנו שהיו יותר מבוגרים?
מה הקטע של אנשים פה שאמרו שהם לובשים טיטול בגיל כזה? פעם ראשונה שאני שומעת שיש אנשים כאלה חשבתי שמפסיקים עם זה בגיל 3?
אנשים בגיל 15-17 עם אקנה ממש קשה כנסו
מכירים אתרי היכרויות מגילאי 16-17 ומעלה?
מישהו מכיר אתר הכרויות לילדים בגיל 13 14?
אתם מכירים בנות עם שרירים/שמתאמנות בערך בגיל 16?