4 תשובות
לא אוכלים בבוקר.. אני נועל נעליים והולך לבית ספר xd
אין לי זמן לאכול בבוקר.. אני מכינה לי כריכים לבית ספר ואוכלת כריך אחד כשאני מגיעה לכיתה..
אם יש לך זמן אז קודם להתארגן כדי שלא יהיה לחץ של זמן..
לפעמים זמנים מתלבגנים וארוחת בוקר תימשך יותר או שמסתבר שלא היה לך זמן אליה ואז פשוט מוותרים עליה ואוכלים בבצפר..
אם יש לך זמן אז קודם להתארגן כדי שלא יהיה לחץ של זמן..
לפעמים זמנים מתלבגנים וארוחת בוקר תימשך יותר או שמסתבר שלא היה לך זמן אליה ואז פשוט מוותרים עליה ואוכלים בבצפר..
גם אני לא אוכל:p
קודם אוכלת (קורנפלקס וחלב)
באותו הנושא: