התחברות
הרשמה
בנים מה הגובה שלכם ואיזה גובה אתם אוהבים אצל בנות?
19 ביולי 2016, 17:37
גדילה
גובה
גביהה
2 תשובות
אני 1.74
לא מפריע לי הגובה של בנות אבל מעדיף שיותר נמוכות ממני
M
MAMA MI
אני מטר שבעים ואני אוהב שבנות בגובה 1.65
פ
פצצון מהצפון 3
באותו הנושא:
בנים, מה הגובה שלכם ובאיזה גובה הייתם רוצים להיות?
בנים מה הגובה שלכם ואיזה גובה תרצו שיהיה לחברה שלכם?
בנים בני 16-18 מה הגובה שלכם? ואיזה גובה בערך תרצו שחברה שלכם תהיה?
איזה כיף זה להיות בן 15 בגובה 1.94, מה הגובה שלכם ובני כמה?
*בנות* איזה גובה אתן ובנות כמה אתן? ו*בנים* איזה גובה הייתם רוצים שהחברה שלכם תהיה ואיזה גובה אתם?
בנים מה הגובה שלכם, ואיזה גובה/טווח גבהים אתם מעדיפים לבנות?
בנים איזה גובה אתם ואיזה גובה אתם רוצים שחברה שלכם תהיה?
גם בנים וגם בנות- מה הגובה שלכם עכשיו ולאיזה גובה אתם רוצים להגיע?
בנים מה הגובה שלכם ואיזה גובה אתם אוהבים בבחורה?
בנים מה הגובה שלכם ואיזה גובה אתם אוהבים בבנות?
בנים מה הגובה שלכם? ואיזה גובה אתם תעדיפו אצל חברה שלכם?