8 תשובות
זה די סבבה
לא טוב בכלל את יודעת כמה קלוריות יש בזה?
אנונימית
זה מעולה
קורפלנס לא ממש בריא וגם משמין
בערך.
מעולה
קרונפלקס הוא לא בריא, גם כשהוא בלי סוכר.
בנוסף לזה, זה לא ישביע אותך לזמן ארוך.
ארוחת בוקר היא מאוד חשובה, בייחוד אם את בדיאטה. נסי להחליף את הקרונפלקס בשתי פרוסות לחם מלא, יותר בריא ויותר משביע.
בנוסף לזה, זה לא ישביע אותך לזמן ארוך.
ארוחת בוקר היא מאוד חשובה, בייחוד אם את בדיאטה. נסי להחליף את הקרונפלקס בשתי פרוסות לחם מלא, יותר בריא ויותר משביע.
באותו הנושא: