6 תשובות
את החנות d:
יש עכשיו שייקים חדשים אני הולכצ על השייק בננה והייתי לוקחת איזה עוגיות טוסט/בורקס
שייק וניל עוגיות וקוראסון /בורקס/אלפחורס
אפשר לקנות אייס\קפה, עוגייה, מאפה ואולי עוד עוגייה לאחר כך
אני תמיד קונה אייס קפה וכל מיני עוגיות ^~^