7 תשובות
אין הבדל.
אנונימית
פצוע ונפצע
got hurt זה נפגע
injured זה נפצע
injured זה נפצע
injured זה "פצוע"
got hurt זה "נפגע", "קיבל כאב"
got hurt זה "נפגע", "קיבל כאב"
שואל השאלה:
כאילו כשאני רוצה לכתוב על מישהו שנפגע מבחינה רגשית, לא פיזית, מה הכי נכון לכתוב?
כאילו כשאני רוצה לכתוב על מישהו שנפגע מבחינה רגשית, לא פיזית, מה הכי נכון לכתוב?
אנונימית
got hurt לדעתי.
got hurt מתאר גם פגיעה נפשית.
באותו הנושא: