התחברות
הרשמה
אם התקשרתי למישהו ואחרי צילצול אחד (בביפ הראשון) נתקתי, הוא יראה אתזה? או שאני צריכה לחכות לצלול השני כדי שהוא יראה שהתקשרתי?
26 ביולי 2016, 13:44
שיחה
2 תשובות
נראה לי שכן
L
Lunatic
לא חושבת
א
אהבתחינם
באותו הנושא:
אם התקשרתי בטעות ואחרי שלוש שניות ניתקתי זה מראה?
אם אני מתקשרת למישהו ואחרי שני צילצולים השיחה מועברת לתא הקולי. הוא שמע את הטלפון וניתק?
אם התקשרתי למישהו ואחרי כמה שניות זה אמר לי המספר מנוי אינו פנוי משהו כזה מזה אומר שהוא סינן אותי?
התקשרתי למישהו וישר ניתקתי הוא יראה את זה?
פדיחה היום התקשרתי לאקס שלי בטעות בוואצאפ ואחרי 5 דקות גם הוא, וזה בטוח היה בטעות אתם חושבים שהוא יחשוב שאני רוצה אותו בחזרה?
מה זה אומר אם התקשרתי למישהו ואחרי חיוג אחד השיחה הועברה לתא הקולי? והוא מחובר לווצאפ והכל
אם התקשרתי בטעות למישהו ושנייה אחרי שלחצתי על התקשר זה יהיה רשום לו שהתקשרתי?
אם התקשרתי למישהו שהיה במצב טיסה, הוא יראה אחר כך שהתקשרתי?
אם בטעות התקשרתי למישהו וניתקתי ממש מהר, זה הראה לו?
אם התקשרתי בטעות לבן אדם ולחצתי לנתק וכתוב שהזמן שיחה היה 00:00:00 זה לא התקשר? כי לא היה צילצול או משהו
אם אני התקשרתי למישהו בווטסאפ ואז ישר ניתקתי וחסמתי אותו, אז זה עדיין יראה לו שהתקשרתי?