2 תשובות
הם לא יבדקו כי אין להם זמן לזה בכל אופן את צריכה לפוצץ אותם לפקסים כי ידידה שלי משרתת שם והיא אומרת שהם פשוט זורקים את המכתבים בלי לקרוא
יכולים לבדוק אותך, אבל הסיכויים נמוכים, אם את משקרת עדיף שלא להסתבך בשקר. אם את דוברת אמת, מה אכפת לך אם אכן יבדקו אותך? אני ממליץ לשלוח בפקס את הבקשה ולהתקשר עד שתקבלי תשובה לגבי בקשתך.
באותו הנושא: