8 תשובות
הכול פצצה
ברוך ה'
כן. אני.
כן הכל מצויין חח חח
כן
ולפי מה שאני רואה הכל בסדר, חיה ונושמת
ולפי מה שאני רואה הכל בסדר, חיה ונושמת
אל תעשה עם אקדח. חבל על האוזן שלך.
כן אני
אבל היום כבר לא עושים הליקס עם אקדח
עושים עכשיו עם קליפס
פחות כואב יותר מחוטא
אבל היום כבר לא עושים הליקס עם אקדח
עושים עכשיו עם קליפס
פחות כואב יותר מחוטא
עשיתי פעמיים, באותה אוזן..
כי פעם אחת ילד הביא לי מכה ממש חזקה בטעות וזה פשוט כאב רצח במשך חודש עד שנשברתי והורדתי.. ולפני חודשיים כזה עשיתי שוב ולא כאב בכלל אבל חשוב פעמיים ביום לחטא את זה במשחת עיניים ואלכוהול
כי פעם אחת ילד הביא לי מכה ממש חזקה בטעות וזה פשוט כאב רצח במשך חודש עד שנשברתי והורדתי.. ולפני חודשיים כזה עשיתי שוב ולא כאב בכלל אבל חשוב פעמיים ביום לחטא את זה במשחת עיניים ואלכוהול
באותו הנושא: