7 תשובות
לא, תעמדי על שלך אבל זה לא נקרא קשוחה זה נקרא נורמאלי
שואל השאלה:
אוקיי.. אז איך לעמוד על שלי?
אוקיי.. אז איך לעמוד על שלי?
אנונימית
בואי לפרטי
שואל השאלה:
את יכולה לכתוב פה?
את יכולה לכתוב פה?
אנונימית
עדיף פרטי, על צתדאגי לא איכפת לי איזה משתמש את...
אז מה לתת שיפגעו בי?
להיות הקשוחה היא לא הפטרון (אני אומרת מנסיון על עצמי)
באותו הנושא: