התחברות
הרשמה
אם שלחתי למישהו הודעה ולא חיכיתי שהוא ישלח לי זה פדיחה?
31 ביולי 2016, 23:12
הודעות
ווטסאפ
Whatsapp
מסרים
צ'אטים
4 תשובות
לא.
א
אור בוקר
לא
a
agulette
לא
(
(?***פרינסס***?)- אפרסקסית.
ממש לא אני הייתי מעריך את זה
אנונימי
באותו הנושא:
תגידו אם שלחתי למישהו הודעה בוואצאפ ואז חסמתי אותו לפני שהוא ראה אותה הוא יקבל את ההודעה הזאת?
אם שלחתי למישהו הודעה באינסטגרם ואני לא רוצה שהוא יראה אותה, מה לעשות?
אם שלחתי הודעה למישהו ולהודעה יש וי אחד ואני מוחקת את ההודעה, אז מי ששלחתי אליו את ההודעה יכול לראות אותה?
שלחתי פה הודעה למישהו והוא מחובר וכותב תגובות והוא סינן אותי, להעלב?
שלחתי הודעה למישהו באינסטגרם ואז מחקתי הוא עדיין יראה את זה?
אם שלחתי הודעה למישהו בווצאפ והיה רק וי אחד ומחקתי את ההודעה עדיין זה יגיע אליו?
אם שלחתי למישהו הודעה בוואסטאפ ואחר כך חסמתי אותו הוא יראה את ההודעה למרות החסימה?
אם שלחתי למישהו הודעה בפרטי בסטיפס אפשר למחוק אותה?
אם שלחתי למישהו הודעה בווצאפ וישר חסמתי אותו, עוד לפני שהוא הספיק לקרוא את ההודעה, אני אראה ווי כחול שיסמן לי שהוא קרא את ההודעה או שלא אראה כי חסמתי אותו?
שלחתי למישהו הודעה בבוקר בפייסבוק והוא עדיין לא ענה לי (הוא לא ראה עדיין את ההודעה) נראה לכם שהוא מסנן אותי?
אם שלחתי למישהו הודעה בקיק וליד ההודעה יש את האות -s מה זה אומר?