התחברות
הרשמה
אתם אוהבים את הלהקה אפוקליפסה?
1 באוגוסט 2016, 22:53
להקות
זמרים
שיר
ראפ
אפוקליפסה
3 תשובות
הייתי אוהבת.
❤
❤La vita va avanti❤
לא מכירה
t
teenage dirtbag
רק שיר אחד שלהם
ב
בהביי
באותו הנושא:
איזה להקה אתם הכי אוהבים בעולם (אל תתנו לי כמה להקות, רק להקה אחת)
איזו להקה/יוצר אתם הכי אוהבים?
מי הזמר/להקה שאתם הכי *לא* אוהבים?
מה הלהקה/אומן/זמר/זמרת/מוזיקאי שאתם הכי הכי אוהבים ולמה?
איזו להקה או זמר אתם הכי אוהבים?
מי הזמר או הלהקה שאתם הכי אוהבים?
מכירים את הלהקה אפוקליפסה?
איזה להקות אתם אוהבים?
מישהו פה אוהב את הלהקה The Kinks?
איזה שיר אתם הכי אוהבים באפוקליפסה?
למה מעריצים של טוונטי וואן פיילוטס תוקפים את כל מי שלא אוהב את הלהקה הזו?