5 תשובות
"הלוואי וניתן היה לבחור את מי לאהוב ואת מי לשכוח,
הלוואי ולפני כל דמעה שיורדת היה זמן לעצור ולברוח."
"באהבה יש 4 אותיות, 3 הברות, 2 אוהבים, ולב שבור אחד."
" אין אדם הראוי לדמעותיך, ומי שראוי להן לעולם לא יגרום לך לבכות."
"the most exciting words - "but.. i love you" the most painful words - "i love "you.. but.
הלוואי ולפני כל דמעה שיורדת היה זמן לעצור ולברוח."
"באהבה יש 4 אותיות, 3 הברות, 2 אוהבים, ולב שבור אחד."
" אין אדם הראוי לדמעותיך, ומי שראוי להן לעולם לא יגרום לך לבכות."
"the most exciting words - "but.. i love you" the most painful words - "i love "you.. but.
הדבר היחיד שעולה לי כרגע-
"i know i have a heart, because i can feel it breaking"
"i didn't lose you, you lost me"
"she was a rainbow, he was colorblind"
"you can't just touch my soul, and then leave.."
"i know i have a heart, because i can feel it breaking"
"i didn't lose you, you lost me"
"she was a rainbow, he was colorblind"
"you can't just touch my soul, and then leave.."
אהבה היא בחינם אבל לשנאה יש מחיר
love is a losing game (שיר של איימי ויינהאוס, אגב)
אהבה כל כך קרובה לשנאה אבל שנאה כל כך רחוקה מאהבה
באותו הנושא: