13 תשובות
לא מעלה ולא מוריד.
לא.
לא..
איזה האקר אתה?
אני מקווה שאתה האקר כובע לבן.
לא. ממש לא.
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודע לפרוץ אבל אני לא מהאקרים המניאקים שפורצים סתם בשביל הכיף
אני יודע לפרוץ אבל אני לא מהאקרים המניאקים שפורצים סתם בשביל הכיף
אנונימי
אבל לאן אתה פורץ
למה אתה פורץ בכלל
למה אתה פורץ בכלל
אנונימית
יש גם כאלו שפורצים סתם לכיף, אני יודע אני מכיר המון כאלה,
דרך אגב אם אתה מודאג מזה שיזהו אותך שאתה "האקר" באתר אז האנונימי לא עוזר לך עדיין כל מי שהוא מעל דרגת "עונה בכיר" יכול לראות את השם שלך.
דרך אגב אם אתה מודאג מזה שיזהו אותך שאתה "האקר" באתר אז האנונימי לא עוזר לך עדיין כל מי שהוא מעל דרגת "עונה בכיר" יכול לראות את השם שלך.
האריה של הצל, אף אחד לא יכול לראות את שם של אנונימי חוץ ממערכת סטיפס.
בטח...
זה נכון. עונה בכיר זה בסך הכל בן אדם שהצליח לאסוף יותר מ500 פרחים, למה שזה יהיה כל כך חשוב ומיוחד שהוא יראה את שם המשתמש של האנונימי. גם נאמנים (נאמני נוער או נאמני סטיפס) לא יכולים לראות, התפקיד שלהם זה רק למחוק תשובות ושאלות שעוברות על חוקי האתר.
רק המערכת יכולה לראות את המשתמש ששאל את השאלה גם אם הוא שאל אותה מאנונימי.
רק המערכת יכולה לראות את המשתמש ששאל את השאלה גם אם הוא שאל אותה מאנונימי.
בן אדם שהוא "האקר" אמיתי הוא לא מדבר על זה שהוא האקר.
ואם אתה "האקר" רק כדי להתחיל עם בנות ולהגיד להם "היי אני__ ואני האקר רוצה לראות אותי פורץ לחנות בשמים וקונה לך ויקטוריה סיקרטס?" אתה לא "האקר"
ואם אתה "האקר" רק כדי להתחיל עם בנות ולהגיד להם "היי אני__ ואני האקר רוצה לראות אותי פורץ לחנות בשמים וקונה לך ויקטוריה סיקרטס?" אתה לא "האקר"