התחברות
הרשמה
איך זה הגיוני שאני שונאת אותו ברמה מטורפת הוא חרא, מנסה להרגיז אותי כל פעם שאני רואה אותו, הוא אח של חברה שלי, ועדיין אני חולמת עליו מדי פעם, איך זה הגיוני?
4 באוגוסט 2016, 12:39
שנאה
יחסים
עצבים
לחץ
נפש
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
זה הגיוני שכולם שונאים אותי?
אני לא אתאיסט, אני מאמין באלוהים ושונא אותו בגלל דברים שקרו לי בעבר, זה הגיוני?
יש לי חברה ערבייה ואני יהודי וגם ימני קיצוני טכל ערבי שאני רואה אני שונא אבל אותה אני דווקא אוהב ולא יכול בלעדייה זה הגיוני בכלל?!
זה הגיוני שאני שונאת בנים בגלל שהם מרביצים לי?
רבתי עם בן הזוג שלי ברמה שאמרתי לו שאני שונאת אותו (דבר שהוא ממש לא נכון)
זה הגיוני שאני אוהבת אותו כל כך ובו זמנית גם שונאת אותו מעומק הלב?
זה הגיוני להתאהב בדמות בטלוויזיה ברמה שרק לחשוב עליו ולחפש אותו בכל גבר שמתחיל איתי? ( אני בת 20 פלוס)
הגיוני שאני אוהבת לקרא אבל אני ממש שונאת שיעורי ספרות?
יצאתיי גזענית ברמות! בטוחה שהיא שונאת אותי!
זה הגיוני שאני היחידה שאוהבת את הקראש שלי והשאר שונאות אותו?
הגיוני שאני פשוט שונאת אנשים לא משנה מי והבן אדם היחיד שאני אוהבת זאת אחותי הקטנה?