התחברות
הרשמה
אני יוכל להיות פרמדיקית בצבא עם שלוש יחידות מתמטיקה?
6 באוגוסט 2016, 23:28
3 יחידות
גיוס
חיילים
צבא
תשובה אחת
בדרך כלל מה שקובע זה הדפר והקבא שלך וכמובן אם היה לך שיוך מסוים לתחום הרפואה, התנדבות במדא למשל.. כמעט וקשה מאוד לקבל זימונים לחיל הרפואה בלי איזה ניסיון קודם
J
Just Roei
באותו הנושא:
מה כדאי להיות פרמדיקית או רופאה?
גם בנות יכולות להיות פרמדיקיות וחובשות בצבא ובחיל הרפואה או שרק בנים יכולים?
פרמדיקית בצבא זה תפקיד טוב לבנות?
האם להיות בלהקה צבאית בצבא זה נקרא להיות "גובניק"?
למה בנות עושות רק שנתיים בצבא ובנים שלוש שנים?
מה זה אומר דפר 20 בצו ראשון? ואיזה אפשרויות בצבא אני יוכל להיות?
בצבא מותר להיות עם שיער פזור? אני בת
האם מותר להיות עם בניית ציפורניים בצבא (כולל טירונות)?
יש לי פרופיל 82 הורידו לי על עיוורון צבעים קל קב'א 51 דפ'ר 40 איזה תפקידים אני יוכל להיות בצבא אני רוצה קרבי משהו טוב אבל מה אני יכול ללכת?
למי שיודע טוב אנגלית- איך אומרים- אני צעירה בשביל להיות פרמדיקית. אני מגישת עזרה ראשונה במדא בישראל ומקווה להיות בעתיד.
יש לי שלוש חורים בתנוך והליקס, בצבא יגידו לי להוציא את כל העגילים?