4 תשובות
בגלל שבנות קודם מעצבנות וחופרות ואז גם הבנים מעצבנים אותן:p
למה בנות מעצבנות? משחקות אותה קשות להשגה?
שאלה טובה..:)
חח אולי כי אנחנו לא מצליחות להבין אותםם..
חח וגם הם לא אותנוו.. וזה מה שהופך אותם ליותר מעצבניםם..:)
זה אצלם בגנים:)