8 תשובות
שואל השאלה:
לא הייתי מנהל
אם אתה מנהל ויצאת רשום שההנהלה עברה למישהו אחר וכולם נשארים.. כלומר רק לך נמחק
רק אצלך נמחק.
אם אתה המנהל, התפקיד עובר למישהו הראשון שהוספת לקבוצה.
שואל השאלה:
טוב תודה!
זה פשוט ימחק אצלך אם אתה לא מנהל וזהו
ואם אתה מנהל זה יעביר את ההנהלה למישהו אחר
רק אצלך, גם אם אתה מנהל זה פשוט יעביר את זה למישהו אחר
רק אצלך אלא אם כן אתה מנהל הקבוצה ואתה מוציא את כולם מהקבוצה
אתה המנהל שם?