4 תשובות
לבריאות.. לבריאות חח
זה חצי נורמלי אפילו להיות רעבים.
תאוכלי עכשיו, אין בעיה עם זה...
בתיאבון :)
זה השעות שאני הכי אוהבת לאכול בהן. כמו פרהה חח
רק אל תאכלי נוטלה אני אכלתי לחם קלוי עם נוטלה ולמה לעזאזל כל פעם שאני אוכלת נוטלה אני גם חייבת לאכול גם נייר כסף שאיכשהו נפל לשם. וחתיכות גדולות. חונקות. האשטג_נאחס