3 תשובות
אולי לא תצאי מטומטמת אבל זה שהוא לא שלח יום אחד לא אומר שהוא נמוג בנבכי ההסטוריה
אנונימי
כן. למה צריך לחפור לבן אדם? אל תעשי מכל דבר עניין כולה לא שלח הודעה סוף העולם נתחיל להתעצבן -.-
אנונימית
זה רק יום אחד, אם הוא היה עסוק?