10 תשובות
הוא כן בצרפתית אבל...
הוא בצרפתית ניראה לי ^-^
נכון, גם אני אהבתי את השיר
כן הוא בצרפתית מיליון אחוז ואני אהבתי
אנונימי
היא אומרת מלא פעמים ngros שזה קצת מעצבן
אבל בכללי אני אהבתי ממש.

la race humaine me dgote, je suis un grand clairage commun avec un chalumeau
putain de merde votre fondation, je prfre sauver les animaux
אלו שמבינים צרפתית יבינוxd
שיר ממש יפה אהבתי
שואל השאלה:
הוא לא בצרפתית?
לא נהנתי ממנו...