4 תשובות
וואו המייקאפ מוס פצצות..

תיקני שפתון רגיל ואם את רוצה עיפרון, לא משנה צבע,
ופודרה שקופה ממש נחמדה.
המייקאפ מוס לא משהו, הוא בסדר
וכל השפתונים טובים
לא ניסיתי מייקאפ שלהם אבל אני חושבת שהוא לא עמיד.
יש לי פודרה שקופה שלהם ואני ממש אוהבת אותה היא מעולה אבל אם יש לך גוון עור כהה אז היא לא תתאים לך.
ואני מאוד אוהבת את האודם 07, תנסי אותו (:
הוא די בסדר, אצלי הוא שרד