6 תשובות
אם הוא נאבד לך זה עולה 10 שקל ואם הוא לא עובד לך זה בחינם ואם זו פעם ראשונה שלך אני לא יודעת
יש איזה חוק חדש שאתה צריך את התעודת זהות שלך משהו דפוק לגמרי עשיתי לפני שבועיים וזה עולה 10 שקל
שואל השאלה:
עם אני בת 15 אני עדין צריכה תעודת זהות?
אנונימית
ללכת למקופ שעושים רבקו--זה בדרכלל מקום מיוחד של אגד או דן ולהוציא חדש
ללכת למקום שעושים בו רב קו בעיר שלך ולבקש רב קו
זה או בחינם או 10 שקל כי שאיבדתי אותו זה עלה 10 אבל אולי הפעם הראשונה חינם
פשוט ללכת להוציא אותו כמו שהוצאת את הראשון, תגיד שאבד לך או מה קרה לזה, וזהו