2 תשובות
שאת מקנאה לו ואולי כנראה גם די אוהבת אותו
זה קנאה, זה רגש לגיטימי לגבי מישהו שחשוב לך.
את לא רוצה לאבד אותו במילים אחרות, שהוא יהיה עם מישהי אחרת.
אתם חברים?
את לא רוצה לאבד אותו במילים אחרות, שהוא יהיה עם מישהי אחרת.
אתם חברים?
באותו הנושא: