26 תשובות
לא גם אני
גם אני
לא גם אני
גם אני. כדאי לי קרעים או רגיל?
לא.
לא.
לא יודעת אם אני אלך אבל יש הרבה.
לא יודעת אם אני אלך אבל יש הרבה.
אני שונא גינסים ;-;
אנונימי
שואל השאלה:
אני שמה עם קרעים
אני שמה עם קרעים
אנונימית
חח לא! הכי סטייל
לא, אבל אני הולכת עם מכנס
גם אני עם קרעים חח
עם קרעים, לבוא להם עם סטייל
לא
אני חייבת עם ג'ינס ארוך, לא מסכימים לנו עם קצר.
מכל הבתי ספר שיש בארץ, מכל האנשים השונים שיש בארץ.
את חייה בסרט שרק את באה עם ג'ינס ארוך?
פשש.
בכל מקרה, לא לשאלה.
את חייה בסרט שרק את באה עם ג'ינס ארוך?
פשש.
בכל מקרה, לא לשאלה.
אנונימית
אני ממש לא חושבת שאת צריכה להתבייש בזה/: עוד לא החלטתי סופית איך אני הןלכת אבל תהי בטןחה שהרוב יתלבשו ככה... נשיקןת ואף למעלה!
לא, גם אני -.-
אני בטוחה שאת לא היחידה.
לא, גם אני שמה ג'ינס ארוך רק בלי קרעים
גם אני, ועם מלא קרעים
גם אני
בבית ספר שלי אסור מכנס קצר -_-
בבית ספר שלי אסור מכנס קצר -_-
גם אני, אסור לנו אחרת.
90% מהאנשים באים ככה אם לא יותר
זה בחירת מחדל xd
זה בחירת מחדל xd
כן גם אני... הכי מגניב!
גם אני, עם קרע בברך
לא
גם אני
גם אני
באותו הנושא: