2 תשובות
חישבתי בראש ויצא לי 25 אז אני לא בטוחה שאפשר לסמוך על זה
אוקיי
אנחנו יודעים שהתלמידים בבחינה מתחלקים לשלושה קבוצות: אלה שלא ענו על השאלה, אלה שענו וטעו ואלה שענו וצדקו.
אם אנחנו יודעים ש-24% אחוז מהתלמידים לא ענו על השאלה
ואנחנו יודעים שמספר התלמידים שענו נכון גדול פי 1.5 ממספר התלמידים שלא ענו על השאלה - זה אומר ש-36% מהתלמידים ענו נכון על השאלה (24 כפול 1.5 שווה 36), זה אומר ש-60% מהתלמידים לא ענו על השאלה או שענו עליה נכון, מה שאומר ש-40% האחרים ענו על השאלה וטעו.
מכיוון שאנחנו יודעים שכמות התלמידים שענו על השאלה וטעו היא 10, זה אומר ש-40% זה 10 תלמידים. עכשיו צריך למצוא את ה-100% (מספר התלמידים הכולל)
קודם נמצא את הכמות של 1% - אם אנחנו יודעים ש-40% שווה ל-10, אנחנו נעשה 10 חלקי 40, ונגיע ל-0.25, שזה 1% מהתלמידים.
עכשיו נכפיל 0.25 ב-100, כדי להגיע ל-100 האחוז (מספרם המלא של התלמידים בכיתה)
0.25 כפול 100 שווה 25.
בכיתה יש 25 תלמידים.
אנחנו יודעים שהתלמידים בבחינה מתחלקים לשלושה קבוצות: אלה שלא ענו על השאלה, אלה שענו וטעו ואלה שענו וצדקו.
אם אנחנו יודעים ש-24% אחוז מהתלמידים לא ענו על השאלה
ואנחנו יודעים שמספר התלמידים שענו נכון גדול פי 1.5 ממספר התלמידים שלא ענו על השאלה - זה אומר ש-36% מהתלמידים ענו נכון על השאלה (24 כפול 1.5 שווה 36), זה אומר ש-60% מהתלמידים לא ענו על השאלה או שענו עליה נכון, מה שאומר ש-40% האחרים ענו על השאלה וטעו.
מכיוון שאנחנו יודעים שכמות התלמידים שענו על השאלה וטעו היא 10, זה אומר ש-40% זה 10 תלמידים. עכשיו צריך למצוא את ה-100% (מספר התלמידים הכולל)
קודם נמצא את הכמות של 1% - אם אנחנו יודעים ש-40% שווה ל-10, אנחנו נעשה 10 חלקי 40, ונגיע ל-0.25, שזה 1% מהתלמידים.
עכשיו נכפיל 0.25 ב-100, כדי להגיע ל-100 האחוז (מספרם המלא של התלמידים בכיתה)
0.25 כפול 100 שווה 25.
בכיתה יש 25 תלמידים.
באותו הנושא: