11 תשובות
פיזיקה+מחשבים
ביולגיה+ ביוטכנולוגיה.. כי אני יותר מתחברת
פיזיקה ומחשבים אבל אם ביולוגיה יותר מעניין אותך אז ביולוגיה וביוטכנולוגיה
מישהו שאני מכירה הלך לפיזיקה מחשבים אם את ממש בקטע של לחרוש ולא עושה לעצמך חיים קלים זה המקום.

ביולוגיה וביוטכנולוגיה נשמע לי יותר נחמד וכיפי
שואל השאלה:
אבל זה לא בקטע של נחמד וכייפי... זה בקטע של מה יעזור לי יותר בחיים
אנונימית
ביוטכנולוגיה אני בביו וזה באמת אחלה וכיף, קצת קשה אבל שווה את שה
אם תלכי לפיזיקה מחשבים יפתחו לך כל הדלתות
שואל השאלה:
אז אני אקח מחשבים ופיזיקה טנקס!
אנונימית
ביולוגיה וביוטכנולוגיה
זה מה שני בחרתי, אבל תכלס זה כי אני מתחברת לזה יותר, תלוי למה את מתחברת.
מחשבים ופיזיקה זה שילוב טוב, אבל קשה. אם תצטרכי עזרה במחשבים, אני תמיד פה לייעוץ (בדיקת קוד וכד') :)
שואל השאלה:
זה בסדר חח יהיה לי ידע גדול במחשבים כי אני במגשימים
אנונימית
באותו הנושא: