תשובה אחת
הייתי במקום שלך, היה לי חבר כמה חודשים שגם לפני זה היינו חברים טובים וזה נגמר ממש מכוער.
תעשי לעצמך טובה, תתרחקי ממנו, כל בנאדם שלא עושה לך טוב תעזבי!
הזמן מרפה את הכל, עם מספיק זמן את תתגברי עליו לגמרי, תכירי אנשים חדשים ואפילו תתאהבי מחדש.
אל תתפשרי על אף אחד!
תעשי לעצמך טובה, תתרחקי ממנו, כל בנאדם שלא עושה לך טוב תעזבי!
הזמן מרפה את הכל, עם מספיק זמן את תתגברי עליו לגמרי, תכירי אנשים חדשים ואפילו תתאהבי מחדש.
אל תתפשרי על אף אחד!
באותו הנושא: