4 תשובות
סטיפס שלי, התנתק מהמערכת.
להתנתק או למחוק חשבון לגמרי?
בשביל להתנתק:
אם את ממחשב אז יש בצד שמאל למעלה אפשרות של התנתקות.
אם את מפלאפון אז כנסי לאפשרויות שם בצד ורדי למטה.
אם התכוונת למחוק חשבון לגמרי אז אני לא יודעת אם ואיך אפשר
באליקין
אנונימית
תראי את זה בצד שמאל למעלה..