תשובה אחת
נוראי. אם הייתי במקומך הייתי יושבת ובוכה עם גלידה.
סיריאסלי? אינסטגרם?
את לא עוקבת אחריו, נורא ואיום.
ברצינות..
זה סך הכל אינסטגרם.
סיריאסלי? אינסטגרם?
את לא עוקבת אחריו, נורא ואיום.
ברצינות..
זה סך הכל אינסטגרם.
באותו הנושא: