תשובה אחת
נוראי. אם הייתי במקומך הייתי יושבת ובוכה עם גלידה.
סיריאסלי? אינסטגרם?
את לא עוקבת אחריו, נורא ואיום.
ברצינות..
זה סך הכל אינסטגרם.