3 תשובות
אם הכלב לא יכול או צריך לשרת יותר
לא, הכלב נמסר לחייל בסיום השירות הצבאי שלו רק עם הכלב כבר מבוגר ויצא משירות, ורק אז הוא יכול לאמצו. אפשר פשוט לחשוב, אין מספיק כלבים בעוקץ לתת לכל חייל בשחרור. לא כל חייל שמשתחרר מעוקץ מקבל כלב.
תלוי בהרבה דברים, אבל בעקרון כן
באותו הנושא: