תשובה אחת
הלבנה הרבה יותר יפה מהשחורה. אגב לא משנה אם שחורה או לבנה - העיקר שאל תקנה מהיבואן. סתם חארם על הכסף. באלדן אתה יכול למצור ספורטאז' חדשה מהניילונים בכמה אלפים פחות.