התחברות הרשמה

הרכבות יעבדו כרגיל בלילה של הבומבוקס? (אני נוסעת מתל אביב לחדרה)

12 בספטמבר 2016, 00:18
תל אביברכבת    
תשובה אחת
שנה שעברה עבדו, בהצלחה שיהיה לך, תתכונני לקרב
צ
צ'אוצ'או
באותו הנושא:
הרכבות יעבדו כרגיל בחג? או שהקווים מפסיקים מוקדם כל יום או רק ברביעי? איך זה יהיה?
דחוף. האם הרכבות עובדות היום כרגיל?
אתם רוצים שהחרדים יעבדו.
יש לי רב קו רגיל (זה עם התמונה), אפשר להשתמש בו ברכבות?
ברב קו רגיל שעשיתי בתחנת אוטובוס אפשר לשלם גם ברכבת?
כמה עולה כרטיס רכבת? אחד רגיל למבוגר ואחד לנוער? באתר של הרכבת זה לא מצויין.
יש רכבות כל הלילה?
עם איזה אפליקציה אפשר לשמוע שירים ולצאת ממנה והשיריך עדיין יעבדו (גלאקסי)
אם יש לי כרטיס רב קו של הסעה לבית ספר אפשר להשתמש בו כרגיל לרכבת גם?
נכון האלה שפרשו מבית ספר, במה הם יעבדו בעתיד הרי צריך בגרות מלאה כדי לעשות תואר?
רכבות עובדות בין השעות 00:00 בלילה עד 6:00 בבוקר?