2 תשובות
galaxy s7
למרות שאני מעדיפה אייפון
אבל רק מנוחות
גלאקסי יותר טוב ויותר זול
למרות שרמת המגה פיקסל של הגלקסי יותר גבוהה אני חושבת שהמצלמה של האייפון הכי ברורה