19 תשובות
לא ממש אוהבת
מהמם
יפה לחלק מהאנשים.
מיותר.
לא הטעם שלי.
aw, עצבנית?
מושלם מכורה לזה
שזה מושלם! ומי שאומר שזה כמו קולר של כלב, כלב בעצמו!
אנונימית
חולה על זה
כלב.
חח העיקר אני שמה xd
אני מוכן לתת לך הנחה של 20% על קולרים לכלבים. שווה!
אנונימי
מוש
TXT
אני חולה על צ'וקרים
עזבו את זה שאני שמתי את זה עוד מלפני שזה היה באופנה xd
יפה, לא לכולם וכבר חרוש מעייף כזה..
אוהבת.
ולמה אתם עושים מינוסים למי שלא בדעה שלכם? כנראה פיספסתם את הרעיון של טעם אישי
לא אוהבת.
מאוהבת.