5 תשובות
בתור.. בת?

מאיזו בחינה?
אני מגדירה את עצמי כ"בת"
אני לא נוהגת להגדיר את עצמי, אני לא מאמינה בהגדרות.
BAD ASS
סתם אחת...
דאמט
דוגרי אני טיפשה, עצבנית, רגישה כמו ילדה בת 4, אבל יש לי לב...