7 תשובות
מבינה אותך עזבי אותה
אנונימית
היא מנצלת אותך.
תנסי לנתק איתה קשר ולהתחיל
עם חברים שלא יקחו אותך סוג ב'.
שואל השאלה:
מה ז'תומרת לעזוב? היא חשובה לי
אנונימית
שואל השאלה:
היא גם כל הזמן אומרת לי שאני חשובה לה שהיא אוהבת אותי ושהיא מוכנה לעזוב אותם בשבילי ועוד כמה כאלה
אנונימית
כאילו לנתק איתה קשר, היא מנצלת אותך אם אין לך בעיה שאת עדיפות שניה אצלה אז תמשיכי איתה תקשר
אנונימית
את כאילו די מפסידה את הקשר.
אם כאילו באמת לא בא לך לנתק את הקשר
הייתי אומר לך לנסות להסתובב איתה יותר מאשר הם.
שואל השאלה:
אני לא חושבת שזה ניצול...
אנונימית
באותו הנושא: