3 תשובות
שואל השאלה:
זה סימן שמישהו משתמש במחשב שלי או משהו כזה או מה?
זה סימן שמישהו משתמש במחשב שלי או משהו כזה או מה?
זה שאתה משתמש בgps בפלאפון שלך עכשיו.. ואם אתה רוצה לבטל את זה אז תחליק מלמעלה למטה את המסך שתראה את ההודעות ואת השעה ואז תלחץ על מיקום ( כמו שאתה מפעיל את הwifi ) תלחץ על האפשרות מיקום או gps זה אותו דבר
לא חושב, לדעתי זה אומר שהgps שלך פעיל עכשיו. אבל אתה מוזמן לבדוק בחנות פלאפונים
באותו הנושא: