התחברות
הרשמה
ממש משעמם לי כל הזמן. אני חסרת חברים.. לא היו לי חברים בבית ספר, וגם אם היו כאלה שדיברתי איתם אז הם ניתקו קשר והם כבר התגייסו. ובנתיים אני מחכה לגיוס (עוד חודשיים), אבל קשה לי להיות לבד בלי אנשים. איך להעביר את הבדידות? איך להכיר אנשים חדשים?
3 באוקטובר 2016, 14:43
בדידות
געגועים
חברים
התחלות
תשובה אחת
תכירי מישהי באינסטגרם או משהו.. ומשם תכירי את החברות שלה וכו' :)
ס
סתם ילדה משועממת
באותו הנושא:
אני עד כדי כך חסרת חברים?
פדיחה ללכת לעזריאלי לבד? (חסרת חברים בת 16)
אני לא חסרת חברים אבל אני אוהבת להיות לבד.
עד כמה אני חסרת חברים מ1-10 שככה נראה הווצאפ שלי?
אני מנודה מהחיים אין לי חברים או חברות ואני לבד ומשעמם לי מה עושים?
היי, אני נורא חסרת בטחון לגבי המראה החיצוני שלי, לא מזמן הסתובבתי עם חברים והם החליטו לצלם את חברה בצחוק (בהסכמה שלה)
זה לגיטימי שאני מרגישה חסרת חברים שלא הלכתי לטיול שנתי וכולם מעלים סטורי וכל זה?
קטילה ל"יא חסרת חברים?"
חברות שהפכו לאויבות חסרת חברים..
בנות, אם הייתה לכן חברה טובה אבל כל הזמן היא הייתה אומרת לכן "משעמם לי", ו
משעמם לי אין לי מה לעשות אין לי חברים לצאת איתם אין לי חברים בכלל. מה אפשר לעשות