תשובה אחת
א. מערכת סטיפס עונים לפניות מוצדקות. פניות לא מוצדקות לא נענות כלל. בנוסף הזמן שלהם מוגבל. כן זאת בעיה וכבר יידעתי אותם על כך מספר פעמים. אני ער למענה לתלונות הישירות שלי במערכת הזאת.
ב. תלונות על מחיקות או תהיות על החוקים אמורים להיות לא בשאלות. השאלות הם לא המקום לתלונות ולתהיות. זה מאוד קל להבין, תלונות לא בשאלות.
ג. אני ממליץ לפנות אל נאמן ותיק שאתה סומך או/ו לפנות אליי ואני ואחרים נבדוק מה אפשר לעשות בעניין. לפעמים אם אני שולח תלונות אז עונים לי במהירות, לפעמים לא. זה גם אותי מעצבן.