3 תשובות
כל בוחן בודק משהו אחר אבל אבא שלי (מורה לנהיגה ) אומר לתלמידים להסתכל הרבה במראות ואם או מדבר איתך, לא לזרום יותר מדי בשיחות, לענות אבל לא לתת לו להזרים את השיחה יותר מדי כי או מנסה לעקוץ אותך ולראות מה את עושה במצב לחץ שאת בנהיגה.
כמות הטסטים שנכשלת לפני כן משפיעה על החלטת הטסטר. אם נכשלת כבר 3 טסטים ב-4 יתחשבו יותר בטעויות שהיו יכולות להכשיל אותך בטסט ה-1. זכור שאת הבוחן אתה פוגש לא יותר מ-30 דק' מחייך אתה לא אמור ליצור איתו כל קשר חברים לא תצאו בסוף אלה רק דברים עקרוניים בין בני אדם שלום בוקר טוב ולהתראות. אם הטסטר שואל אותך שאלה ענה בצורה כזאת שתצדיק את מעשיך. באופן עקרוני על מנת לעבור את הטסט שמור על חוקי התנועה בפניות צמתים איתותים 2 ידים על ההגה וכל דבר אחר. אחרי הטסט אתה תיסע בכביש בלי אדם שיש לו שליטה לידך לכן תפגין ביטחון (לא מופרז) זאת תעשה על ידי ביצוע ושיקול תתן הרגשה לבוחן שאתה יודע מה אתה עושה.
זכור אם קיבלת ברקס או נגיעה בהגה מהבוחן כנראה שכאן הטסט שלך נגמר. גם אם טעית טעות אחת זה לא הסוף עוד אפשר לעבור. בסוף, כולם עוברים:)
בהצלחה!
זכור אם קיבלת ברקס או נגיעה בהגה מהבוחן כנראה שכאן הטסט שלך נגמר. גם אם טעית טעות אחת זה לא הסוף עוד אפשר לעבור. בסוף, כולם עוברים:)
בהצלחה!
בטיפ המצורף יש בתגית "נהיגה, טסט, טיפים" קישורים עם מדריכים מפורטים.
מערכת סטיפס
באותו הנושא: