5 תשובות
דבר ראשון תהיה הכי רגיל שבעולם, תזכור שאין ממה להתרגש כי זה רק לטובתך שתתכז רגיל רגיל בנהיגה, לי הציע המורה לקחת מסטיק.
תשמע לי אחי כך את זה הכי קל תתנהג הכי רגיל ואם תתרגש אל תתייחס תמשיך הלאה בהצלחה אח שלי תספר לי איך היה
כן!, קח כדור מציצה זה יוריד את הלחץ
1. קח את כל הזמן שבעולם גם שעתיים העיקר שהמושב והגובה והכל יהיה נוח.
2. אל תשכח חגורה! (כן זה קורה לפעמים.)
3. אל תילחץ פשוט תנשום עמוק ויאללה לנסוע.
4. בכיכרות תאט מאוד! חטפתי שם בלימה..
ועכשיו כמה כללים מאוד חשובים שישפיעו בצורה מאוד חזקה על הטסט!
1. לפני שאתה בכלל מאותת ימינה! לפני שהרמת את המקל הזה שיהיה איתות - תסתכל בראי הימנית! (אותו דבר עם השמאלית) זה חשוב כי אם יש שם אופנוע שעושה שטויות ונצמד אליך אז כשתבוא לפנות ימינה אתה תפיל אותו כי הוא ייתקע בינך לבין המדרכה.
וחשוב לפני האיתות כדי שתזכור!
אז מראה -- איתות -- ורק אז לעבור נתיב (גם בפניות להסתכל במראה!)
2. אם אתה סתם נוסע ישר ואין הרבה מה לעשות תזרוק איזה מבט במראה האמצעית אחורה.. או במראה הימנית או השמאלית - סתם זרוק מבט ותבדוק את הסביבה שלך
3. תסתכל יש למרחק! אל תסתכל קרוב לריצפה.
4. כשאתה מסתכל בראי אז לפעמים זורקים מבט "חטוף" שים לב שהטסטר יכול שלא לשים לב לזה ולחשוב שעברת נתיב בלי להסתכל אז אפילו תסובב את הראש בכוונה - כדי שישים לב!
5. זרום עם התנועה - אל תסע לאט מדי כי לאט מדי זה בדיוק כמו מהר מדי והוא יכול לפסול אותך על זה - תשתדל בעיר להישאר על 40 אלא אם כן אתה במקום צר וכו' אז מאטים..
6. אם בא מולך רכב אל תעצור ממש אלא תאט.
אין לך מושג כמה הרכב צר! אני הייתי נעצר ונבהל מכל דבר וחושב שאני לא יכול לעבור במקום מסוים -__- היום אני מבין כמה האוטו קטן ואני עובר במקומות כל כך צרים שאני בטוח שכל האוטו יישרט! אבל הוא לא!
7. תחזיק את ההגה מהצדדים למעלה בשעון זה כמו שעה 10 וחצי / 1 וחצי.
הטסטרים אוהבים את הצורת אחיזה הזו בהגה (כי זאת הצורה שנותנת לך הכי הרבה שליטה על הכיוון של הגלגלים בפניות וכו')
בהצלחה.
2. אל תשכח חגורה! (כן זה קורה לפעמים.)
3. אל תילחץ פשוט תנשום עמוק ויאללה לנסוע.
4. בכיכרות תאט מאוד! חטפתי שם בלימה..
ועכשיו כמה כללים מאוד חשובים שישפיעו בצורה מאוד חזקה על הטסט!
1. לפני שאתה בכלל מאותת ימינה! לפני שהרמת את המקל הזה שיהיה איתות - תסתכל בראי הימנית! (אותו דבר עם השמאלית) זה חשוב כי אם יש שם אופנוע שעושה שטויות ונצמד אליך אז כשתבוא לפנות ימינה אתה תפיל אותו כי הוא ייתקע בינך לבין המדרכה.
וחשוב לפני האיתות כדי שתזכור!
אז מראה -- איתות -- ורק אז לעבור נתיב (גם בפניות להסתכל במראה!)
2. אם אתה סתם נוסע ישר ואין הרבה מה לעשות תזרוק איזה מבט במראה האמצעית אחורה.. או במראה הימנית או השמאלית - סתם זרוק מבט ותבדוק את הסביבה שלך
3. תסתכל יש למרחק! אל תסתכל קרוב לריצפה.
4. כשאתה מסתכל בראי אז לפעמים זורקים מבט "חטוף" שים לב שהטסטר יכול שלא לשים לב לזה ולחשוב שעברת נתיב בלי להסתכל אז אפילו תסובב את הראש בכוונה - כדי שישים לב!
5. זרום עם התנועה - אל תסע לאט מדי כי לאט מדי זה בדיוק כמו מהר מדי והוא יכול לפסול אותך על זה - תשתדל בעיר להישאר על 40 אלא אם כן אתה במקום צר וכו' אז מאטים..
6. אם בא מולך רכב אל תעצור ממש אלא תאט.
אין לך מושג כמה הרכב צר! אני הייתי נעצר ונבהל מכל דבר וחושב שאני לא יכול לעבור במקום מסוים -__- היום אני מבין כמה האוטו קטן ואני עובר במקומות כל כך צרים שאני בטוח שכל האוטו יישרט! אבל הוא לא!
7. תחזיק את ההגה מהצדדים למעלה בשעון זה כמו שעה 10 וחצי / 1 וחצי.
הטסטרים אוהבים את הצורת אחיזה הזו בהגה (כי זאת הצורה שנותנת לך הכי הרבה שליטה על הכיוון של הגלגלים בפניות וכו')
בהצלחה.
אל תתרגש כולם עוברים טסט פנימי
באותו הנושא: